Als toonaangevend bedrijf in het ontwerp, de installatie en de dienst na verkoop van professionele keukens is Sabemaf n.v. op zoek naar een junior projectmanager om haar team uit te breiden.
• Als Project Manager speel je een sleutelrol in het operationele management van de uit te voeren projecten. Je bent verantwoordelijk voor de coördinatie van en het toezicht op de activiteiten op de werf en zorgt ervoor dat het project op tijd, volgens de kwaliteitsnormen en binnen het budget wordt afgerond.
• Je werkt nauw samen met de interne verkoop- en technische teams en met externe contacten (operatoren, ontwerpbureaus, aannemers, lokale overheden, enz.)
• Je beheerst de administratieve en technische aspecten van elk dossier dat aan je wordt toegewezen en kent de grenzen van het bedrijf
• Je voert inspecties uit voorafgaand aan het werk van de installatieteams en doet de metingen die nodig zijn om de uitvoeringsplannen op te stellen.
• Je communiceert de informatie aan de interne afdeling of onderaannemers die ze nodig hebben om de uitvoeringsplannen op te stellen en controleert deze voordat ze naar de projecteigenaar of zijn vertegenwoordiger worden gestuurd.
• Je neemt deel aan werfvergaderingen georganiseerd door de projecteigenaar
• Je houdt toezicht op de productie van technische fiches en controleert regelmatig of de goedkeuring ervan gebeurt.
• Je bent verantwoordelijk voor de fasering van de werkzaamheden en stelt de planning op die je up-to-date houdt.
• Je zorgt ervoor dat de activiteiten van interne teams en onderaannemers, waarmee je veel contact hebt, op elkaar zijn afgestemd.
• Tijdens je bezoeken aan de bouwplaats identificeer je eventuele risico’s en zorg je ervoor dat de veiligheidsmaatregelen correct worden geïmplementeerd.
• Je bereidt de afrekening met meer- of -minwaarden voor, of laat ze voorbereiden, en geeft ze door aan de intern commercieel projectverantwoordelijke
• Je onderhoudt een positieve relatie met de projecteigenaar en beheert wijzigingsverzoeken met behoud van de belangen van het project.
• Je organiseert en neemt deel aan voorlopige en definitieve opleveringen en zorgt ervoor dat eventuele opmerkingen worden gecorrigeerd
• Je werkt mee aan het opstellen en documenteren van de eindafrekening van de werf
• Je hebt een diploma industrieel ingenieur of een bachelor in elektromechanica, mechanica, elektriciteit of bouwkunde.
• Je hebt goede organisatorische en planningsvaardigheden
• Je bent ordelijk, hebt een passie voor kwaliteit, bent flexibel en houdt van deadlines.
• Op administratief vlak werk je zeer grondig en heb je een goede beheersing van IT-tools. Kennis van CAD (Autocad, Revit), en documentbeheerprogramma’s (Aproplan) en of Business Central is een pluspunt
• Je bent een teamspeler met uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands en Frans.
• Je werkt nauwgezet, hebt oog voor detail en bent assertief in je omgang met interne en externe contacten.
• Je bent flexibel en bereid om je overal in België te verplaatsen om je taken uit te voeren
• Tot slot ben je een stabiel persoon die op zoek is naar een evolutieve missie op lange termijn.
• Een dynamische functie in een familiebedrijf met een prettige werksfeer en fijne collega’s met teamspirit
• Een zeer gevarieerde baan, waarbij elke dag nieuwe mogelijkheden biedt om te leren en je professioneel te ontwikkelen
• Vooruitzichten op lange termijn
• De middelen die je nodig hebt om je werk efficiënt uit te voeren
• Een motiverend salaris gebaseerd op je ervaring
• Een bedrijfswagen voor professioneel en privégebruik
• Groepsverzekering
• Hospitalisatieverzekering
• Een 13e maand
• Eco cheques
• 12 extra RTT-dagen
Als diversiteit en klanttevredenheid je prioriteiten zijn, aarzel dan niet en stuur uw CV naar Marleen Jeuris op job@sabemaf.be! We garanderen je een antwoord.
Klik voor meer informatie over Sabemaf en haar activiteiten op www.sabemaf.be