Als toonaangevend bedrijf in ontwerp, installatie en de dienst va verkoop van grootkeukens is Sabemaf n.v. op zoek naar een administratieve kracht voor de dienst klantenfacturatie
• Je stelt facturen en creditnota’s op, op basis van dossiers die worden doorgestuurd door de commerciële dienst en de dienst na verkoop, waarmee je nauw samenwerkt.
• Je volgt de betalingen op en stuurt herinneringen naar de klanten met een betalingsachterstand.
• Je handelt eventueel betwiste facturen administratief af.
• Je beantwoordt de informatieaanvragen van onze klanten in beide landstalen en voert andere administratieve taken uit binnen de boekhouding.
• Je hebt een opleiding als boekhoudkundig medewerker of een eerdere ervaring in een gelijkaardige functie.
• Je hebt goede organisatorische en planningsvaardigheden.
• Je bent ordelijk, hebt een passie voor kwaliteit, bent flexibel en houd je aan deadlines.
• Je werkt je administratieve taken zeer nauwkeurig af en hebt een goede beheersing van IT-tools. Kennis van Navision of Business Central is een pluspunt.
• Je bent een teamspeler met uitstekende communicatieve vaardigheden in het Frans en het Nederlands.
• Je werkt zeer accuraat, hebt oog voor detail en bent assertief in de omgang met interne en externe contacten
• Je bent een stabiel persoon op zoek naar een job op lange termijn.
• En stabiele functie in een familiebedrijf met een aangename werksfeer en fijne collega’s met teamspirit
• Een grondige opleiding door de persoon die de functie momenteel uitoefent.
• De middelen die je nodig hebt om je werk efficiënt uit te voeren.
• Een motiverend salaris in verhouding met je ervaring
• Een groepsverzekering
• Een hospitalisatieverzekering
• Een 13de maand
• Eco cheques
• 12 bijkomende ATV-dagen
Als klantenservice en tevredenheid uw prioriteiten zijn, stuur dan snel uw CV naar Marleen Jeuris op job@sabemaf.be ! We garanderen je een antwoord.
Voor meer informatie over Sabemaf en haar activiteiten, klik op www.sabemaf.be